Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Informacje

INFORMACJE

  • Proszę o dostarczenie na II semestr po 2 opakowania chusteczek suchych i 1 opakowanie chusteczek mokrych, 1 ryza papieru ksero. Należy uzupełnić dzieciom w piórnikach kredki i ołówki ponieważ albo dzieci część zgubiły albo już kredki są wykorzystane.
  • Proszę o stosowne ubieranie dzieci dostosowane do warunków atmosferycznych. Dzieci w tym semestrze częściej będą wychodziły na dwór. Przypominam, że dzieci przyprowadzane do przedszkola to dzieci zdrowe i nie ma możliwości pozostawiania pojedynczych dzieci w przedszkolu podczas gdy grupa przebywa w tym czasie na powietrzu. Należy w tym miejscu zapoznać się ze statutem przedszkola. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego zakłada pobyt dzieci na świeżym powietrzu codziennie.
  • 17.03 (czwartek) wyjazd do teatru Piccolo na „Skarb Kapitana Haka” koszt 40zł wpłaty do 14.03.
  • Na przełomie marca/kwietnia będą prowadzone obserwacje dzieci pod kątem gotowości szkolnej. Wyniki obserwacji będą omówione na zebraniu z rodzicami, które odbędzie się w II połowie kwietnia.
  • 20.05-31.05 – Przyjmowanie wniosków rodziców pracujących na dyżur wakacyjny w przedszkolu.
  • 08.06.22 – Uroczyste zakończenie przedszkola. (Proszę w miarę możliwości nie planować w tym terminie urlopu). W związku z zakończeniem roku szkolnego będą potrzebne stroje dla dzieci oraz dekoracja sali/inscenizacja, liczę na pomoc z państwa strony. Jeśli nie znajdą się osoby chętne w pomocy uszycia stroi, stroje trzeba będzie zakupić. Sytuacja może być ułatwiona ponieważ dzieci z gr VIII zakończenie roku szkolnego będą miały dzień później, a program i przedstawienie jest takie samo i stroje możemy sobie udostępnić nawzajem. Proszę o kontakt z trójką klasową i podjęcie decyzji w najbliższych dniach. (Moja propozycja jest taka żeby złożyć się na ten cel po 35 zł, a stroje po występie zostaną na rzecz przedszkola, ponieważ ciężko będzie dojść sprawiedliwości, która grupa miała by zabrać jaki strój i które dziecko ponieważ będą stroje mniej i bardziej kosztowne). Część pieniążków przeznaczona była by również na dekoracje. Stroje potrzebne to piraci, syreny, Piotruś Pan, Kapitan Hak, dzwoneczek).